hej Alexandra! på din MacBook finns ett program som heter iMovie. Där kan du enkelt förkorta, lägga till text och helt enkelt klippa ihop videos. Det finns även till iPhone/iPad och kostar 38:-

TACK SÅ MYCKET!

åå du och Ronnie är så gulliga ihop!! :3 ni är så söta tillsammans på bilden!! <3

ha en bra dag puss!!

TACK SÅ MYCKET!

varför skäms du över att säga vad dina föräldrar driver för företag?

TACK SÅ MYCKET!

helvete va dumma ni är seriöst, blir ju fan ledsen.

DOM HAR HUS I MARBELLA, HON KÖPER DYRA KLÄDER, HENNES FÖRÄLDRAR HAR TVÅ FÖRETAG, DÅ KAN NI LA RÄKNA UT ATT DOM HAR PENGAR ELLER? Seriöst, hon vill inte skriva att dom har pengar för då klagar ni på att hon "skryter", be henne inte lägga upp bilder på sina kläder om ni stör er så jävla mycket.

Hon är fan 14-15 låt henne vara, vem hade inte velat se ut som henne och ha pengar? Jo alla. Sluta leta fel på henne, patetiska idioter.

TACK SÅ MYCKET!

Är det inte tråkigt att inte ha nÅgra syskon?

Ne, jag vet ju inte riktigt hur det är att ha syskon så jag har liksom inget att jämföra med! Men jag hade en massa barndomskompisar som var som syskon för mig när jag var liten t ex Saga!



du har väl en storebror??!!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR