Är du oskuld?:)

TACK SÅ MYCKET!

Hur många läsare har du per dag ca.?:)

Vad önskar du dej i julklapp?

Älskar verkligen din blogg, den är helgrym!

TACK SÅ MYCKET!

Hur lång är du?

Skulle du vara rädd för att ha höga klackar om du var typ 1,74+

TACK SÅ MYCKET!

vad är det pinsammaste som nånsin hent dig när du va med ronni?

när firar ni 1 år tillsammans?

om du inte skulle bli känd när du blir stor, vad skulle du vilja bli?

TACK SÅ MYCKET!

Kan inte du börja göra videoinlägg? Och din önskelista? :D ÄLSKAR DIG BLOGG!!

TACK SÅ MYCKET!

Kan inte du göra nåt video inlägg nån gång? skulle vara jätte kul!!

Din blogg är super bra!

kram

TACK SÅ MYCKET!

Kan du visa/skriva din önskelista?

Gillar du fotboll?

Är det viktigt att det är märkeskläder när du köper dina kläder? ^^

Köper du julklappar till alla dina kompisar?:)

Hur började det med att du fick aneroxia?

TACK SÅ MYCKET!

kan du länka alla bloggar du läser? Små bloggar också:))



TACK SÅ MYCKET!

Du sa en gång i ett inlägg tidigare att du skulle vilja ha mörkare hår och bruna ögon. Varför?

TACK SÅ MYCKET!

ungefär hur mycket shoppar du för per månad??

TACK SÅ MYCKET!

Jag har inte hittat killen som passar mig :( har du ett/flera tips till hur jag kan skaffa kille?

Love din blogg

TACK SÅ MYCKET!

Jag har inte hittat killen som passar mig :( har du ett/flera tips till hur jag kan skaffa kille?

Love din blogg

TACK SÅ MYCKET!

vad är du minst nöjd med på dig själv, och vad är du mest nöjd med? :)

TACK SÅ MYCKET!

jättefin blogg! länkbyte? :D kram

TACK SÅ MYCKET!

Haha egentligen tror jag att jag vet svaret på denna frågan eftersom du vart tillsammans med ronni så länge.. är du oskuld? sen fattar jag inte riktigt varför du tycker det är en sån big deal att svara på frågan? jag menar det är ju många som är oskuld och många som inte är det i din ålder :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra! Älskar din blogg! Jag undrar vad din molcer jacka kostar? Blir glad för svar! Kram<3 You rock!!!!

TACK SÅ MYCKET!

så du är borta i mexico på julafton?

vad önskar du dig i julklapp?

har du någon gång förlorat än vän du älskar riktigt mycket?

vad skulle du helst välja?

1.att ha en famlij där dina föreldrar bryr sig mycket om dig och så.eller 2.ha en familj där ingen bryr sig om dig fast du får vad du vill?



säg några bra filmer?/fina favorit filmer?

TACK SÅ MYCKET!

skulle du kunna kalla dig själv bortskämd? haha xD

kan du kolla upp hur mycket Ash bootsen från Fiourucci kostade? dom är så jäkla snygga och jag ska köpa sånna bruna ;)



kram!

TACK SÅ MYCKET!

Hej hej, vilka är dina absolut närmsta vänner? Kan du inte berätta lite mer om dem? Puss o Kram

TACK SÅ MYCKET!

Dy är så snygg! Önskar jag va som du! När fyller du år och är du och ronni oskuld??

TACK SÅ MYCKET!

Vad använder du för smink dagligen? Och skulle du inte kunna fota hela ditt rum någon gång? Vore jätteroligt och se hur det ser ut! Annars så tackar jag för en underbar blogg!

TACK SÅ MYCKET!

vart bor du ngn stans?

kan du visa bilder på ditt hus och i ditt rum? lovee

TACK SÅ MYCKET!

Hur fick du bra statisktik? Har du gjort reklam eller ngt som gjorde att du fick bra statisktik? (typ bloggtoppen m.m.) kram!

TACK SÅ MYCKET!

är du hel svensk?

TACK SÅ MYCKET!

vet du några bra sidor där det finns fina klänningar? :)

TACK SÅ MYCKET!

tips på fina vinterjackor som inte är allt för dyra?? :D

TACK SÅ MYCKET!

Om du fick välja en affär där du skulle köpa alla dina kläder vilken då?



har du någon favoritaffär?



modetips??



jättebra blogg föresten!! :D <3



TACK SÅ MYCKET!

vad är det som har hänt med victoria lundgren på den bilden då hon har gul bikini och du har vit ,ryktas om att du har förminskatt hennes bröst för att dina ska se störe utt , stämmer det ?

TACK SÅ MYCKET!

har du varit hemma hos ronny och isåfall bodde han bra

om inte är inte det lite konstigt , nu har ju varit tilsamans 2 år enligt din blogg

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Vart hittar du dem before i die... Bilderna? :)

TACK SÅ MYCKET!

Vart köper du dina kläder på internet? Har du typ någon ovanligt sida inte nelly.com och bubbleroom och såna vanliga?

för du har så sjukt snygga kläder!

Gryyym blogg! :)

TACK SÅ MYCKET!

Vart tränar du och hur kan du träna när du är 14? :)

TACK SÅ MYCKET!

om det var en sak du fick ändra på med din kropp vad skulle det vara??



fiin design !!!!

TACK SÅ MYCKET!

Har Fanny blogg? :D

TACK SÅ MYCKET!

finns det många snygga killar i 8an på sam?

TACK SÅ MYCKET!

oskuld eller inte? ;) du har inte svarat ;)

TACK SÅ MYCKET!

Jag kollade tillbaka i din blogg lite, på din första frågestund skulle jag tro?

Så svara du en som hade frågat va du ville bli för något att du ville bli modell men du tyckte du va för kort och... Tjock!?!

Tycker du fortfarande du är tjock?



TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR