nån i kungsbacka...

TACK SÅ MYCKET!

Jag kan tipsa om en jätte bra sida där det är klnningar samlade från olika nätafärer tex nelly mm fins över 5000 klänningar där och jag köpte själv min där. Länk: "http://www.mylovebasket.com/se/catalog/kvinna/kl%C3%A4nningar"

TACK SÅ MYCKET!

man kan blocka ip-nr på inställningarna i bloggen eller så kan du gå in på google och söka på ''spåra ip-nummer''



det var en person som kommenterade massa skit på min blogg, blev skitsur och lessen, men det är bara nolifers utan liv !

TACK SÅ MYCKET!

jag ser det, men det är bara att skita i dom. Du är jätte fin, dom är säkert bara avensjuka. Så höll dom på med min blogg & det var skit störande.

TACK SÅ MYCKET!

Min kompis håller på med sånt ! Kan höra med henne om hon kan kolla upp ! <3



Hoppas det reder ut sig <3

TACK SÅ MYCKET!

En person i Åsa, Kungsbacka som bor på Södra Stallåsliden

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR