Med min fråga : har du någon stor last matväg? typ chips, godis ?



så menar jag, '' är de något du äter lite för mycket av, som du 'är beroende av'' tex äter mycket godis :)

TACK SÅ MYCKET!

Du är duktig som tar dig tid med att svara på alla frågor, men det verkar som du inte alls tycker det är kul att svara på de? Du ger lite små tykna svar ibland, och det verkar som du tycker det är jätte tråkigt. Isåfall borde du ju inte ha en frågestund? Du får ju ganskas lika frågor, så av de skulle du kunna välja ut några istället för att skriva svar till alla. Ja tycker du är lite slarvig faktiskt, med stavning m.m. Jag förstår inte alltid vad du menar. Men om man bortser i från detta så är din blogg fantastisk. Jag får många tips från dig ang. mode och du är mycket duktig. Men tänk på de sakerna jag har skrivit, jag skriver inte de för att vara taskig utan för att hjälpa dig till att utveckla din blogg till att bli bättre. Hoppas du fortsätter att blogga, gillar din blogg mycket. Mvh. Anna.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR