hahah!!

TACK SÅ MYCKET!

TACK SÅ MYCKET!

TACK SÅ MYCKET!

Asså herregud! Vad är detta för bild egentligen!?! HOOORAAAAH!!!

TACK SÅ MYCKET!

Fin blogg :)

TACK SÅ MYCKET!
t

MEN FÖRHELVETE SLUTA KALLA HENNE MASSA SAKER

seriöst, hora?? driver du med mig, ''ingvar''

om hon nu e en jävla hora, säg då till mig vad en hora är efterblivna äckel

TACK SÅ MYCKET!

Men för i helvete, kan inte alla bara sluta med allt det här jävla tjatandet? Jag blir så sjukt trött på er. Ni är BARA avundsjuka. Ni trycker ner Alexandra för att själva kunna komma högre upp. Och att ni inte skäms?! Hur fan skulle det kännas om ni hade en blogg och fick en sjukt elak kommentar? Det är bara så otroligt sorgligt, det vet ni va? Alexandra är världens finaste tjej, så säg inget annat!

Och Alex är verkligen ingen jävla hora!! Håll käften och dra härifrån. Hon säljer inte sin kropp till andra, det gör hon verkligen inte.

TACK SÅ MYCKET!

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

TACK SÅ MYCKET!

hej hej alexandra! såg i ditt arkiv att din pappa röker och jag skulle vilja ha lite hjälp. Det är nämligen så att mina föräldrar röker regerlbundet och jag hatar det verkligen. jag blir jätte ledsen varje gång dom gör det. Jag har själv ett antal kompisar som gör det men dom blir jag inte sur på, hur hanterar du det här?

TACK SÅ MYCKET!

Såklart, hennes kropp är jätte fin, men asså seriöst, men behöver inte lägga upp en sådan bild när man ser halva hennes musklösa romp, å så skriver hon 'fin.....' , hon vet att hon tycker den är snögg.

TACK SÅ MYCKET!

Såklart, hennes kropp är jätte fin, men asså seriöst, men behöver inte lägga upp en sådan bild när man ser halva hennes musklösa romp, å så skriver hon 'fin.....' , hon vet att hon tycker den är snögg.

TACK SÅ MYCKET!

Håll käften och dra härifrån din äckliga idiot. Ingen vill ha dig här för du är så JÄVLA FUL!

TACK SÅ MYCKET!

vet vet du de har du sätt majj elleeh?

TACK SÅ MYCKET!

hoe

TACK SÅ MYCKET!
r

sluta kolla på hennes bilder då om du har något emot dom, stick jävla äckel ingvar

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR