du är ASFIN dom är bara avundsjuka jävla idioter!

TACK SÅ MYCKET!

Jag fattar inte hur du står ut med alla elaka kommentarer? Du är jättefin, inte bortskämd, lagom självsäker och dem som skriver elakt är bara avensjuka!

ville bara skriva detta...kram



TACK SÅ MYCKET!

Men lol va töntig du är och lägger ut en bild på dig själv i bikini just till dom här kommentarerna

TACK SÅ MYCKET!

Asså de är helt sjukt va alla håller på, den här tjejen är otroligt snygg och söt, jag tror inte någon av dina läsare tycker du är ful ! Ni är helt klart bara avundsjuka ! Så sluta kommentara taskiga saker och peppa denhär tjejen istället !

Om ni iallafall skulle tycka hon är ful kan ni hallå de för er själva!!

Alexandra, du ska veta att du aldrig ska va missnöjd med dig själv, du är ovanligt snygg och har fin kropp!

Tack.

TACK SÅ MYCKET!

asso nu får det fan räcka,sluta klaga och gnälla om att hon är ful,äcklig,kort osv.. hur kul skulle det vara för er att få massa taskiga och ner tryckande kommentar!,nä det är inte KUL! Man kan inte hjälpa att är kort. Alexandra är en helt normal person,med det lila extra bara,fatta det!

TACK SÅ MYCKET!

Hej! har du lust att rösta på min kompis i en tävling?

Felicia Stenberg, nummer 3, skulle betyda mycket!

länken finns här:

http://claranybergs.blogg.se/2011/june/alla-som-tavlar-om-en-header.html

kram

TACK SÅ MYCKET!

Hej, för det första vill jag hälsa dem idioter där uppe som skriver sådana elaka kommentarer.



"avundsjuka är en sjukdom, så krya på er"



Du är sjukt fin, så sluta bry dig om sådant, dem är bara människor som lever ett dåligt liv och hackar sina problem på dig..

TACK SÅ MYCKET!

du har SJUUKT snygg kropp!! jag är jätte avis på den! :D och do som inte tkr det är tröga idioter! du är sjukt snygg och har en grym blogg! dom haar bara inget liv! :D

TACK SÅ MYCKET!

Palla va så jävla avundsjuka ni har inget liv era fula idioter! inget eget utseende så ska tracka på andras haha ni alla som säger nått dumt till alex är så jävla patetiska

TACK SÅ MYCKET!

ÅH så irriterad jag blir när jag läser sådant här! Det är verkligen inte okej någonstans att skriva såna här kommentarer. Inte en endaste en av dem är sanna. Du är förmodligen den tjej, som är 14 år, som jag tycker har garanterat den snyggaste kroppen! Din kropp är helt perfekt och du har absolut inget att skämmas över! (Du har jätte fina kurvor btw).

Blir irriterad på att dom tycker du är otacksam för att du inte känner för att åka till Spanien. Jag tror säkerligen du tycker det är skit kul att ni har hus där, men det är väl klart som FAN att du kommer saknar din kille och sen är det ju så. Bor man i en liten stuga, utan internet och telefoni. O åker till ett hus i två veckor, då är man high over the sky!! Men bor man i det där huset hela tiden, då är det fan inte speciellt! Stå upp för dig själv tjejen, du är GRYM

TACK SÅ MYCKET!

IP: 78.78.188.40

Den som har den IP:N bor i skene/skyttelgatan 16

Antar att dens pappa heter Matz Jonsson,Hoppas de hjälpte.

TACK SÅ MYCKET!

du är sjukt vacker! ta inte åt dig när folk säger något, klart att det är svårt ibland men om de lägger ner tid på att klanka ner på andra för att må bättre själva så har de nog inget vidare liv. ta åt dig när folk skriver fina saker, för det är du värd! angående din kropp är den jättefin, vältränad och fina kurvor, dessutom finns det bara fördelar med att vara kort enligt mig:)

TACK SÅ MYCKET!

Ta inte åt dig! Du är sjukt vacker och folk är bara avundsjuka för att dom inte ser ut som dig! Älskar din blogg!

TACK SÅ MYCKET!

skit i alla dom idioterna, dom är bara avensjuka och det är ju bara ännu fegare att inte ens våga skriva sitt namn...



Alexandra was born this way

TACK SÅ MYCKET!

Som alla Andra skriver så ska du inte ta åt dig! Klickade precis in på din blogg och det första jag såg var den otroligt fina headen och den otroligt fina tjejen! Sen när jag såg att du e 14 år blev jag chockad, du ser ut som MINST 16 år. Du e så fin, hela du, det finns verkligen inget att klaga på! Så de som kommenterar mår så jävla dåligt själva att det måste gå ut över en så fin tjej som dig! det e sorgligt, men jag hoppas du nt tar åt dig! Kram på dig!<3

TACK SÅ MYCKET!

släng inte ner din tid på att svara på elaka kommentarer, om du bara visste hur fin du är, hur fin kropp du har, perfekt, vältränad, det är en sån kropp man letar efter, men dom är nog avendsjuka för att dom har trippelhakor! <3

TACK SÅ MYCKET!

Dem är bara avundsjuka, bry dig inte om dem!

Jag ser dig i skolan varje dag och jag tycker du är skitsnygg, vilket jag VET att många andra håller med om!

You go girlll

TACK SÅ MYCKET!

Ta inte åt dig alexandra! Du är verkligen jätte go och jätte fin, dom andra är bara avundsjuka!:)

TACK SÅ MYCKET!

Världens goaste tjej är du! DU ÄR BÄST!

TACK SÅ MYCKET!

du har jättefin kropp och du är hur vacker som helst Alexandra! Hoppas du har du härligt i Spanien :D

TACK SÅ MYCKET!
'

alltså jävla äckliga fittungar..

vad fan håller ni på klankar ner på henne för?!

känner ni ens henne? det ni håller på säger,

det kallas avundsjuka!

vart fan e hon tjock ngnstans?!

alltså idioter, gå och häng er allihopa.



gillar din blogg alexandra :)

och ta inte åt dig av vad dom skriver..

visa att du e starkare än dom,

sjuktvacker e du! glöm nt dt (:

TACK SÅ MYCKET!

Ta verkligen inte åt dig!

blir så sur på människor som trycker ner folk på det här sättet..



DU är verkligen JÄTTE fin, och du ser ju att det är många fler som tycker det. Lägg inte ner energi på såna onödiga kommentarer..och om jag ska vara ärlig..tror jag bara att dom är avundsjuka!

TACK SÅ MYCKET!

herregud!

att dom vågar skriva sånt?

DU ÄR SKITSNYGG!

jättevacker! :o

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR