Har Victoria blogg ? Va heter den isf ?

Jättefina är ni

TACK SÅ MYCKET!

HAHAH, kolla vad vanessa (wilsonvanessa.blogg.se) skrev om dig på sin frågestund!



105. Ser du upp till någon i din skola?

Nej alla tror sig



106. Vad tycker du om Alexandra pallvid?

Känner henne inte så bra? Men jag träffade henne lite då och då i vintras men jag tycker hon är snäll och ser bra ut, hon har en bra blogg också.



107. Tycker du hon är snygg?

Hon ser la helt okej ut men jag och Joanna e snyggare



108. Tycker du att hon flashar mycket?

Inte vet jag? Hur menar du!?



109. Skulle du tänka dig bli bff med henne?

Nej, haha! Men att vara kompisar skulle funkat;)

TACK SÅ MYCKET!

ni ser ut som tvillingar!:D

TACK SÅ MYCKET!

Snälla svara på detta!

Har victoria blogg?

Vad köpte hon?

Din blogg äger!!!:))))

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR