Ja de klart att du vågar! Du skulle säkert passa jätte bra i de :) kram

TACK SÅ MYCKET!

hade du på lösögonfransar idag?

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du är fin som du är !

Men klart du skall våga , du passar säckert i allt :)

TACK SÅ MYCKET!
-

Säkrast hos frisören ;)

TACK SÅ MYCKET!

gör det!!! :)

jag menar vad kan gå fel? :D

kul med förändringar!

TACK SÅ MYCKET!

Hej!! Jag gjorde det precis och det funkar jattebra pa ogonbrynen! men andvand brun farg istallet! om du andvander svart sa kommer de att bli svarta! Andvand brun och lat det sitta pa i fyra& fem minuter sa kommer det nog bli jattesnyggt!

TACK SÅ MYCKET!

Mörkt hår och mörka ögonbryn på dig skulle vara SKIT snyggt verkligen. Alla blir snyggare i mörkt (nästan) och man ser äldre ut.

TACK SÅ MYCKET!

gillar att du gjorde det här inlägget med just den bilden, eftersom jag har dåligt självförtroende och så, och så vet jag att Megan Fox är modell sen så såg jag på bilden att hon hade dålig hy, så tack det fick mig att tänka om! :)

TACK SÅ MYCKET!

Du hade verkligen passat i svarta, prova defenitivt! Jag utbildar mig till stylist så jag vet vad jag pratar om, haha ;)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR