mkt outfits!

TACK SÅ MYCKET!

Du e väldigt söt och fin har världen finaste klädstil asso :)<3

outfits , vad du har i din garderob vart det e köpt om kompisar vem

Dom är och testa Videoblogg ;)<3 fast bara om du vill såklart :)

TACK SÅ MYCKET!

visa mera outfits?

videoblogga? de hade varit as kul om du gjorde det xd

TACK SÅ MYCKET!

du skulle kunna blogga om hur du sminkar dej, fixar håret, och kanske göra en videoblogg :D

TACK SÅ MYCKET!

shopping!

och nya bilder varje dag :)

TACK SÅ MYCKET!

videoblogg hade vart kul! sen outfits, sanningar om mig, visa vad du använder för smink och sånt :)

TACK SÅ MYCKET!

Lite mer tips.. filmtips, sminktips osv :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Bra blogg. Jag skulle vilja se mer shopping, av dina vänner och din pojkvän. Såklart mer om dig själv också. Jag tycker du borde titta in på chloeshutermans blogg. För där tror jag att du skulle få inspiration. Blogga gärna mer om ditt liv, skolan och hur det är där du bor. Jag tycker också du kan ha lite tävlingar då och då. Och kanske "inne eller ute listor". Du borde också ha lite nya bilder. Ta med dig kameran ut och fota. Fota olika utfitts, du kan ju redigera bilder snyggt, du borde använda den kunnigheten, istället bara för "Dagens outfitt och tar en bild i spegeln". Ha det jätte bra, du är mycket duktig och jag ser framimot att läsa din blogg i höst, då jag hoppas på många snygga höstkläder i din blogg och fina foton. Kram MAJA

TACK SÅ MYCKET!

Skaffa ny header också till hösten. Den du har nu är fin, men hade varit kul med variation. Kram igen

TACK SÅ MYCKET!

Hejsan Alex (;

Jo jag undrar varför du åkte hem från ae innan de andra, älskade att vara där!

Också undrar jag var du köpte toppen? GillaGillaGilla <3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR