är du modeelll?

hur många besökare?

är det sant att du har haft ätstörninar?

TACK SÅ MYCKET!

heeelloooooooooooooooooo

1. e jag din bästis?????????

2. e de sant att du älskar bajs???????????++

TACK SÅ MYCKET!

juste glömde fråga kan du görea en design till mig?

TACK SÅ MYCKET!

Söt du är! Hur gör du?

TACK SÅ MYCKET!

Vem var du med i usa ?

Har du ett stort hus ?

Din bästis är ?

Hur många kläder har du hemma ?

favvo djur?

Favvo artist?

Favvo låt ?

Villka bloggar läser du ?

Favvo märke? ( på kläder )

TACK SÅ MYCKET!

Du sa förra frågestunden, att när du red på billdalsridklubb så sa din ridlärare kommentarer och massa sånt!



Kmr du ihåg vem du hade som ridlärare och vad hette hon ?;)

TACK SÅ MYCKET!

haajj alexxx

älskar du miig?

är jag en av din beeestissar?

pussss

TACK SÅ MYCKET!

Hej, frida heter jag och jag har läst din blogg ett tag, jag tycker den är jätte intressant!

jag undrar om du har tänkt att få ut någonting mera av bloggen eller bara ha sen som lite skoj? :)

TACK SÅ MYCKET!

vad använder du för smink och hårprodukter?

Vad var det som hände med dig ch david?

bor du i eller utanför göteborg?

vilka vinterskor kommer du att köra på i vinter?

Jag ÄLSKAR din blogg, hur gör du för att den ska bli så populär?, haha :)

TACK SÅ MYCKET!

vilken kupa har du på bh?

är det din naturliga hårfärg?

Har du någon gång strulat?

har du haft sex någon gång?

lovar du att svara ärligt på alla frågorna?

ska du skaffa ny header snart?

vilka bloggar läser du , skriv dina topp 10. och inga storbloggare får vara med på listan ;)

TACK SÅ MYCKET!

har du jeffrey campell skorna?duvet dem som kenza har?<3

TACK SÅ MYCKET!

Vad skall du göra på jullovet?

Vilka 5 bloggar är det du läser som verkligen är top 10000000

Gillar du sam mer än hovås?

Vad gör du ofta på fritiden?

Pusssss

TACK SÅ MYCKET!

heeej

1. Har du pullat?

2. Har du blivit pullad?

3. har du runkat av någon?

4. vilka bloggar brukar du förlja?

5. vart brukar du shoppa?

6. har du något emot emo's

7. sportar du?

8. har du varit i en fjortisperiod?

9. hur många pojkvänner har du haft?

10. är du rakad?

TACK SÅ MYCKET!

Vad är det som gör att din blogg är så grym?:D



Läser du min blogg?;p



Hur kan du vara så söt?



Vrf började du blogga?:D



Jag saknar daj, kan vi ses snart?:)<33



Pussss

TACK SÅ MYCKET!

har du inte tänkt på att om man läser ditt bloggnamn snabbt läser man typ "hejanalsex"? :P

TACK SÅ MYCKET!

hur gamla är din föräldrar?

bor du typ mitt i gbg lr typ på sidan?

bor du i hus?

vad har dina föräldra för företag?

hur långt äre mellan dej och saga?

är du bra på sjunga?



kram:)

TACK SÅ MYCKET!

1. vem är de som tar alla bilder på dej? :) eller har du alltid på självutlösare?

2. vart bor du? :)

TACK SÅ MYCKET!

jag undrar om sam är en bra skola?

TACK SÅ MYCKET!

Vem har gjort din design?

TACK SÅ MYCKET!

Tycker du att Mc-boots är snygga eller är det bara Primeboots som gäller?

Vad hände mellan dig och Davve, har ni någon relation nu ?

TACK SÅ MYCKET!

Tycker du att Mc-boots är snygga eller är det bara Primeboots som gäller?

Vad hände mellan dig och Davve, har ni någon relation nu ?

TACK SÅ MYCKET!

1. tycker du att du sj e fin?

2. vf e du så fin :o

3. bor du i villa

4. har du ett klädersplagg över 2000?

5. hur mkt kosta dina primeboots

6. vad heter dina föräldrar

TACK SÅ MYCKET!

skulle du kunna fixa en disign till mig? (a)

btw, du är sjukt fin! :> hihi kram!

TACK SÅ MYCKET!

Tja, du är sjukt söt! Undrar om du kommer ta några fler nya "modellbilder" <3



bästblogg <3

TACK SÅ MYCKET!

Billet ar det dyraste kladesplagget du har?:)

TACK SÅ MYCKET!

hhejsan kan du lägga ut en länk till hon där tjejen julia eller vad hon heter som gjorde din header ( länk till hennes blogg ) :)

TACK SÅ MYCKET!

Du är sjukt söt och jag har 3 frågor :

- Vilket är det dyraste klädesplagget du har?

- Vad har du för kamera?

- Kan du visa upp din sminkväska så vi får se vad du använder för produkter? :)

TACK SÅ MYCKET!

kan du visa hur du sminkar dig, asså jag förstår att du e brun och man brukar nt använda så myckets mink mär man har kommit hem från en smeester men när du använer som mest dååo:)?

TACK SÅ MYCKET!

hur gör din header?<3

TACK SÅ MYCKET!

jag har läst din blogg i 3 månader nu, tycker att den är grym, vågade först inte lägga till dig på facwbook men gjorde det endå :D



men min fråga: '



1-jag har ätstörningar så jag undrar hur du blev av med dina, och vad hade du ? jag vill bli frisk men vill endå inte börja äta



2. skulle vara kul om du kunde visa lite outfit tips :d



TACK SÅ MYCKET!

har du fb isåfall accepterar du vänförfrågor där ?

TACK SÅ MYCKET!

Kan du ta kort på ditt rum?:)



Vad tycker du att man ska göra för att komma över en killen som man älskar SJUKT MYCKET :/

TACK SÅ MYCKET!

Vad heter du ?

kan du lägga upp en bild på dej när du jag fjortis ?

har du mens?

hur ser ditt rum ut ?

har du några syskon ?

är dina föräldrar skilda ?

vart bor du ?

har du bilddagboken ?

om ja , vad heter du ?

När fyller du år ?

hur många är ni i eran klass ?

är du singel , om nej vem är du tillsammans med ?

hur många killar har du kysst ?

har du haft ett seriöst förhållande ?

hur gammal är du ?

vem är din absolute bästa vän ?

vilket är ditt favorit ämne i skolan ?

vilken klass går du i ?



tror det var allt x)) <3

TACK SÅ MYCKET!

kostar det att vara medlem på nelly.com ?

TACK SÅ MYCKET!

får man mac datorer på sam skolan ?

TACK SÅ MYCKET!

kan inte du lägga ut bilder på allt du köpte i new york? :D

TACK SÅ MYCKET!

du är verkligen jätte söt (perfekt), men finns det något som du själv skulle vilja ändra på?



hur kom du fram till att du ville börja blogga?



har du haft någon blogg innan denna?



vad har du för dator?



anväder du någon parfym?, vilken isåfall?



tycker du att jag stälelr dumma frågor ?



TACK SÅ MYCKET!

tränar/tränat du någon sport? :)



TACK SÅ MYCKET!

har du haft sex någon gång?

äru rakad?

om ja hur ofta rakar du dig?

haru suge av någon ?

TACK SÅ MYCKET!

har du haft sex någon gång?

äru rakad?

om ja hur ofta rakar du dig?

haru suge av någon ?

TACK SÅ MYCKET!

varför slutatde du med tennis?

TACK SÅ MYCKET!

har du funderat på att göra en ny header?

TACK SÅ MYCKET!

1. vart bor du ? asså vilken stad, eller nära en stad :)

2. kan inte du ha en läsarträff?

3. är dina föreldrar rika?

pussss, jättebra blogg! :)

TACK SÅ MYCKET!

kan inte du berätta om dina ätstörningar? i ett inlägg.. snällA!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR